شناسهٔ خبر: 17146 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

رفیعی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

نفوذ سامانه بارشی از مناطق غرب کشور از اواخر وقت روز جمعه/ بیشینه دمای امروز و فردای تهران ۱۵ و کمینه دما ۶ درجه خواهد بود

بارش باران در شهر کارشناس سازمان هواشناسی کشور از نفوذ سامانه بارشی از مناطق غرب کشور از اواخر وقت روز جمعه خبر داد و گفت: در روز شنبه بارش‌ها از نواحی شمال غرب٬ سواحل دریای خزر٬ دامنه‌های البرز و زاگرس٬ غرب و جنوب آغاز می‌شود.

کبری رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز پنجشنبه یکم بهمن‌ماه بارش‌ها به صورت پراکنده در سواحل غربی دریای خزر ادامه دارد گفت: با نزدیک شدن به غروب آفتاب به تدریج از شدت میزان بارش‌ها کاسته می‌شود و  در سایر نقاط کشور نیز شاهد جوی نسبتا پایدار خواهیم بود.

وی ادامه داد: اما از اواخر وقت فردا جمعه با نفوذ سامانه بارشی از مناطق غرب کشور در روز شنبه بارش‌ها از نواحی شمال غرب٬ سواحل دریای خزر٬ دامنه‌های البرز و زاگرس٬ غرب و جنوب آغاز می‌شود.

رفیعی افزود: در روز یکشنبه نیز علاوه بر نیمه غربی کشور٬ استان‌هایی که در مرکز٬ شمال شرق و شرق کشور شاهد بارش باران و برف٬ وزش باد و رعد و برق و در پاره‌ای از اوقات احتمال بروز تگرگ و کاهش نسبی دمای هوا را تجربه می‌کنند.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: تهران هم امروز کمی ابری در پاره‌ای اوقات غبار محلی و وزش را خواهد داشت. بیشینه دمای امروز و فردای تهران به ۱۵ درجه و کمینه دمای فردا صبح تهران ۶ درجه پیش بینی شده است.

نظر شما